مروة صبري تدافع عن حسام حبيب: مظلوم وغلطان أنه رجع لشيرين

Ahmed
2022-11-15T05:18:18+03:00
غير مصنف
Ahmedمنذ ساعة واحدةآخر تحديث : منذ ساعة واحدة
مروة صبري تدافع عن حسام حبيب: مظلوم وغلطان أنه رجع لشيرين

بعد الكثير من الأخبار والشائعات والبيانات التي يعقبها الردود والانتقادات من الجماهير والنجوم في الوسط الفني، أصدرت الإعلامية مروة صبري تعليقًا مثيراً بشأن عودة زواج المطرب والملحن حسام حبيب من المطربة المصرية شيرين عبد الوهاب، بعد الكثير من الخلافات الواقعة بينهما مؤكدةً أن حسام أخطأ في العودة لشيرين.

وكشفت خلال برنامجها قعدة ستات: بعد كل اللي شفناه حسام حبيب مظلوم ويا حسام أنت اللي غلطان أنك وافقت ترجع لشيرين تاني، أنت حر بعد كده في اللي هيتعمل فيك لما يتقال أنك بتاخد فلوس وعارفها مصلحة لأنها شيرين عبد الوهاب وأنت مطرب لسه اسمك مش قد اسمها استحمل، لما يتقال أنك سرقت عربيات ودمرت حياتها وحياة بناتها وضربتها استحمل، لما أي حاجة تتقال عليك متبقاش تزعل أنت حصل فيك مرة واتنين وتلاتة وفي الأخ رايح تكتب كتابك على شيرين.

واستكملت انتقاداتها لوالد حسام حبيب: الافيه الأعلى أبو حسام حبيب من أسبوعين كان بيقوله أنت تربية ست واستفز العالم كله وكان واقف مع شيرين ضد ابنه، والنهاردة يبارك لهم وبيتمنى يجيبوله حفيد بسرعة، إحنا بنهزر ولا أنتوا تستخفوا بعقل الجمهور.

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.