“ملحقتش تلبسه فى الفرح”.. رنا سماحة تتسلم جائزة دير جيست بفستان زفافها

Salman
فن وثقافة
Salman19 ديسمبر 2020آخر تحديث : منذ 3 سنوات
“ملحقتش تلبسه فى الفرح”.. رنا سماحة تتسلم جائزة دير جيست بفستان زفافها
الفنانة رنا سماحة

ارتدت الفنانة رنا سماحة، فستان زفافها خلال حضور حفل دير جيست لتسلم جائزة أفضل مطربة شابة لعام 2020، بصحبة زوجها الملحن سامر أبو طالب، ويعد هو الظهور الأول لها بعد أسبوع فقط من حفل زفافها، فيما علقت الفنانة في منشور لها عبر حسابها الرسمي على”انستجرام”، وعلقت عليها قائلة: “الجايزه اللى أجلت عشانها شهر العسل بتاعى”.

واستكملت في منشورها على “انستغرام” قائلة “فخورة بالجايزه اللى باخدها بعد أول ألبوماتي اللي طلع بعد تعب ومجهود كبير.. الجايزه دي منكم وعشان كده هي غالية على قلبي وخصوصًا إنها من مهرجان شفاف ونزيه.. شكراً لثقتكم الغاليه وتصويتكم ليا يا غاليين.. أفضل مطربة شابة فى الشرق الأوسط لعام 2020”.

ووجهت الفنانة رنا سماحة الشكر إلى زوجها بسبب دعمه الداعم لها ووقوفه دائمًا بجانبها إضافة إلى دعم الجمهور والمبدين لها قائلة: “شكر خاص لوش السعد جوزي وروح قلبي اللي دايماً ساندني وفى ضهري وداعم ليا.. بحبك.. وطبعاً عايزه أبارك لكل النجوم والمبدعين المكرمين النهاردة.. وأيوه الفستان ده هو فستان فرحي اللي كان مفروض ألبسه لوك تاني وملحقتش ألبسه في الفرح فلبسته في فرحي التاني النهارده”.

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.